האזנה לדיסק  
   
 
מיתרים קשת וחץ חורט קומפוזיציה מלאת חיים, בעלת סגנון מובהק, וזאת באמצעות מקצבי ריקוד המונעים על-ידי תופים ערביים. השיר ארון המתים שמכסהו רחוק, מתוך המחזור של פליישר "נערה פרפר נערה", היצירה שהיא כרטיס הביקור שלה, מרגש במיוחד והוא מושר באופן נפלא על-ידי Patricia Adkins Chiti.
פליישר מאירה באור המקסימלי את הכוח הישיר של חיפושי-הנפש בטקסט היצירה Mein Volk (עמי), בהשתמשה בליווי גיטרה לזמרה. כנראה זו היצירה המושכת ביותר בדיסק.

June Ottenberg, מגזין International Alliance of Women in Music - IAWM כרך 4, מס' 2, קיץ 1998




חשמלית ושמה פליישר
לפירות ארצי (סוויטה לפירות הארץ), סולו גיטרה בארבעה פרקים, כאן בנגינה מפוארת של חוזה לואיז רודריגו, מדויק ופואטי, וירטואוזי, משובח.
נועל את הדיסק מיתרים - קשת וחץ הרהוט, מעין מטעם מזרחי, טוקטה בגוון הודי עם חן ועם חן צימבליסטה על תופים ערביים. לפניו מגיע גבישי מלח, לתזמורת סימפונית, המסמן התוויה חדשה בדרכה של פליישר, שהכריזה כי היא פונה עתה לכתיבה סימפונית. הפתיחה מעניינת - המיתרים מתחקים אחרי מהלך כלי הנקישה (בונגוס), המרקם נעשה סבוך יותר, כשכלי הנשיפה (חלילים) נוטים לחדור לתוכו בפראות, התזמורת גואה, נרגעת, גואה, יש עוד חדירה של כלי הנשיפה, גאייה רמה יותר, שיא שמגיע כמעט עד גבול האפשרי, התזמורת מגיחה באוניסונו כועס, משתררת דומיה קלה וחזרה לגוון הכללי של משחקים בין כלי נקישה לתזמורת, שבעצם מהווה את הבסיס לקטע כולו. אם לשפוט לפי דוגמה זו, החדירה של פליישר לעולם הסימפוני מהווה מפנה חיובי וויטאלי בכתיבה שלה.

אשר עזריאלוב, מוזיקה, גליון 4, חורף 1998

 
     
 

רשימת הרצועות בדיסק - "מסביב לעולם עם ציפי פליישר"


הורדת כל הדיסק

במצב רוח כרומטי האזן  הורד

מסכות וחלילים האזן  הורד

השעון רוצה לישון האזן  הורד

התאוששות – 5 מיניאטורות לצ'לו סולו

שבעה מתוך 10 רסיסים לאבוב, קלרינט ובסון

מתוך נערה-פרפר-נערה (סופרן, חליל וצ'לו; מושר בערבית)

בלדה על מוות צפוי בקהיר האזן  הורד

סוויטה לפירות הארץ לגיטרה סולו

War (מלחמה) האזן  הורד

עמי האזן  הורד

מתוך נערה-פרפר-נערה (מצו-סופרן, חליל וצ'לו; מושר בערבית)

סימפוניה מס' 1: גבישי מלח האזן  הורד

מיתרים – קשת וחץ האזן  הורד